Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 10 of 42

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman 3

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Jim Lee's Batman 3 ligt sinds gisteren in de winkels. Dit is de topic waar je op deze miniserie van Juniorpress kunt reageren. Alle recensies, opmerkingen en kritiek die in deze topic worden gepost, komen automatisch in aanmerking voor de (elektronische) brievenrubriek.

Kortom, of je de brief nu ouderwets via de post verstuurt, e-mailt of hieronder een plekje geeft, je dingt nog altijd mee naar de Batman 'Hush' hardcover.

Het woord is aan jullie.

Inactive Member The Ro's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Sinds gister in de winkels?
    O'ja? waar dan?

Ik ben in drie verschillende Bruna's geweest (2 in U'rech en 1 in A'dam)
    En zien mijn oog? Geen Batmennekes...

Ik zal morgen nogmaals de winkels met mijn bezoek eren. (moeten ze weer de rode loper uitleggen, dat ze nog niet moe van me worden [img]biggrin.gif[/img]

Als ik nr 3 dan eindelijk in m'n handen heb,en tijd weet vrij te maken om te posten, zal ik dat zeker niet laten. (posten dan... ja duh... [img]wink.gif[/img] )

<font color="#cc6600" size="1">[ October 16, 2003 03:13 PM: Message edited by: Ro. ]</font>

Aarti
    Guest Aarti's Avatar

Volgende week haal ik m'n comics op en dan ga ik wel blij zitten wezen.

Ben niet zo'n DC-fan en had vroeger een enorme hekel aan batman (zal iets met val kilmers hoofd te maken hebben), maar ben erg enthousiast over deze serie en heb laatst een abbo genomen op superman zodra lee dat gaat tekenen. En dan ff kijken of ik batman nog wil volgen in het engels, maar ik vind deze serie errrug fijn!

Zo hoeraatjes voor JP dat jullie het uitbrengen ofzo! (beter laat dan nooit) [img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]

Inactive Member Gently's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ik denk dat het hoog tijd wordt dat er een praatje met Distripress (die doet het nog steeds toch?) wordt gemaakt want ik heb begrepen van een kleine zelfstandige dat zij regelmatig de levering van woensdag en vrijdag bij elkaar voegen.

Met JL's Batman 1 was hetzelfde gedonder... Twee kwam blijkbaar op een geschikter moment uit voor Distripress.. [img]frown.gif[/img]

Morgen zal hij er liggen als mijn favoriete winkel gelijk heeft [img]smile.gif[/img]

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Vaag verhaal, ja. Gisteren heb ik bij Stripwinkel Blunder in Utrecht het derde deeltje Batman overigens wel gewoon zien liggen...

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Het mag een vaag verhaal zijn, maar het klopt weer als een bus: vandaag lag hij er [img]wink.gif[/img]

En ik moet zeggen indrukwekkend. Het eerste deel dan. Nu vind ik confrontaties tussen Batman en Superman bijna per definitie al goed (als je als schrijver beide karakters goed kent, dan kan er weinig mis gaan) maar dit was een mooie variant.

Het tweede deel waar Harlequin kwam opdagen paste niet in haar karakter. Ik 'miste' gewoon het gevoel van de animated serie. Nu werd dat in het verhaal ook wel gezegd, maar toch... De rode lijn werd hier een beetje onderbroken zullen we maar zeggen.

Vervelender vond ik het feit dat er drukfouten in de comic zaten (ik had geen vergelijk, dus ik hoop maar dat dit de enige versie was..) en diverse pagina's een 'schaduw' van 2 milimeter hadden...

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Gently:
    Vervelender vond ik het feit dat er drukfouten in de comic zaten (ik had geen vergelijk, dus ik hoop maar dat dit de enige versie was..) en diverse pagina's een 'schaduw' van 2 milimeter hadden...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Noem eens voorbeelden. Ik heb de comic vluchtig doorgebladerd en niets kunnen vinden wat aan jouw omschrijving voldoet. Misschien is het iets dat slechts een deel van de oplage heeft getroffen?

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

pfff...voorbeelden te over [img]frown.gif[/img]

pagina 1 heeft een algehele doordruk van pagina 2.
    pagina 5 heeft het 'schaduweffect' alles in lichtere druk schuin naar onder (ong 2 mm) nog een keer.
    pagina 6, 8, 37, 39, 40 idem

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Raar. Niet in mijn editie van Batman 3. En ik heb echt wel goed gekeken. Ik gok dat het aan een deel van de oplage ligt... of dat ik echt scheel aan het worden ben en het niet zie!

Inactive Member LoSt sOuL #99's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Niet echt diepgaande kritiek maar:

waarom al die fuzz rond Hush? Omdat Jim Lee het zaakje tekent (tekeningen zijn heel knap, dat wel) maar om eerlijk te zijn vind ik het verhaal niet ZO bijzonder. Best standaard eigenlijk: Batman staat "oog in oog" met een geheimzinnige villain en moet de zaken uitpluizen om ui te vogelen wie nu juist de touwtjes in handen heeft.
    (let wel: ik weet niet wat de toestand van deze serie was v??r deze verhaallijn, mischien is deze arc een hele verademing?)

Nietemin, ik vind het verhaal best amusant en ik vind het heel positief dat juniorpress nog eens iets vertaalt van Batman

(Ik kijk trouwens enorm uit naar de nieuwe verhaallijn van azzarello en risso, wie nog?)

-Thomas

Page 1 of 5 12345 LastLast